Service & Support
SLP:s personal arbetar hängivet för att ge snabb service och flexibilitet – med dina behov i fokus. Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss – via telefon, fax eller e-post: support@slp.se. Rätt kontaktperson hittar du på sidan Vårt team.
Dina frågor besvaras normalt inom en dag. Beroende på orderstorlek och transportsätt levereras beställningar samma dag som de beställts, eller inom en vecka för lagerbeställningar.
Teknisk support 24/7
Tack vare uppdaterad teknik kan vi erbjuda service 24 timmar varje dag för att tillgodose våra kunders behov så snabbt som möjligt. Trots det stora sortimentet anlitar vi bara några få leverantörer och satsar på långsiktiga samarbeten. På det sättet kan vi bibehålla den höga kvalitets- och servicenivå som du som kund ska kunna förvänta dig. Teknisk support ställer stora krav på kunskap om en rad olika modeller och typer av fordon. Att hitta rätt delar kan innebära rena detektivarbetet. Våra tekniska experter besitter hög kunskap och erfarenhet inom sina respektive produktområden. De kan även spåra äldre motorer för att hitta exakt vilka delar som behövs.
För mer information, kontakta
Peter Jansson, Teamleader Technical Support
Mats Eriksson, Technical Support
Tony Johanzon, Technical Support
Mail: support@slp.se